Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PanStynka | użytkownik

imię i nazwiskoTomek Cz adresBiałystok/Gdynia zarejestrowany05.02.2007 @16:25:24 ostatnio na stronie19.07.2013 @13:56:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1474180
digarty111 komentarze1901 posty na forum0

komputer / sprzęt
350 D + kit + 50mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~AniolBezSkrzydel    27.03.2007 @18:57:09
dziękuję
_______
"To ja twój anioł ? będzie dobrze
Śmiejesz się? ? i o to chodzi
Na 1 2 3 4 znikają wszystkie szmery"
~PhotoYoung    25.03.2007 @10:06:37
Dzięki za poprawę
pozdrawiam!
~Murzyn17    24.03.2007 @18:39:41
A czym go karmisz ? bo ja sie na gadach nie znam, ja tylko o pajakach troche juz wiem. Jeden gatunek rozmnazam.
~Murzyn17    24.03.2007 @18:20:06
ponad 40, zobaczymy jak bedzie po gieldzie za tydzien
~Murzyn17    24.03.2007 @17:54:35
no troche jest poupychane, ale trzymam je srednio wielkich terrariach, nie mam zadnej fotki z tym akurat. Anolis jest dorosly, dzis mi padl nie wiem dlaczego
!slawekgruca    23.03.2007 @11:17:12
daruj zlosliwosc ale nie moge sie powstrzymac - jak sie nazywa ta czynność, ktorej odzwierciedleniem jest cierpienie malujące się na twojej twarzy?
!slawekgruca    23.03.2007 @11:08:43
dzięki
~wisdemon    23.03.2007 @10:22:17
_______
all my libras...
~wisdemon    23.03.2007 @08:35:22
dzięki za obserwację - muszę Ci przyznać że masz bardzo ciekawą galerię
_______
all my libras...
~wisdemon    23.03.2007 @07:51:28
wielkie dzięki - pozdrawiam
_______
all my libras...
~Lacerta    22.03.2007 @23:02:08
No nieeee,schowal sie? Pokrewnej duszy sie wstydzi? (-; To ucaluj Pana Zielonego w lapke
_______
Wolna od wpływów grawitacji
~Joanna7    21.03.2007 @22:05:47
a proszę
nie ma za co....
~intrigue    21.03.2007 @21:12:17
dziękuje
~Sickboy    19.03.2007 @21:28:20
dzięki
_______
"I dream of a green garden where the sun feathers my face like your once eager kiss..."
~xPRZx    18.03.2007 @13:52:57
Pan Zielony to jego ksywa? ; )
~PieohPah    12.03.2007 @20:10:30
OOOOOO ten jest EXTRA!! boszzz jaki on a koloraż normalnie zakrawa na kanibalizm :D
~PieohPah    12.03.2007 @20:08:35
NAdrzeczne chaszcze rzadzą:D
~PieohPah    12.03.2007 @20:07:10
Dziemkujee
^anay    06.03.2007 @11:11:17
dziękuję Kłapouszku.









_______
it's like i hardly see the sky sometimes...
~Joanna7    05.03.2007 @22:30:50
~Basiula    04.03.2007 @12:17:57
HAAA
nie wierze
Tomciu jaki ty BOSKI jestes na tym zdjęciu ach jej
i woogle
kurczę jak ja Cie dawno nie widzialam;P
~PanStynka    03.03.2007 @23:46:39
dziękuję i pozdrawiam:D
~PieohPah    03.03.2007 @23:29:49
Witaj na stronie
Oby kolejne zdjęcia były równie udane
Poprzednia strona 1 ... 11 12 13 14
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt